mercredi 7 avril 2010

The power of spring & Flowers

Le pouvoir des fleurs et du printemps !! Arborer enfin des tenues plus légères, qui laissent apparaître les lignes du corps sous les petits souffles du vent !!! 
J'en avais marre de ne pouvoir porter mes petites trouvailles H&M et de pouvoir enfin dire, oui oui oui à la Garden party !!! La grande fête du jardin !! Les plantes sont autant dans la nature que sur nos tenues !! Ce qui est magique, c'est que l'apparence est naturelle, fleurie, colorée !! Tout ce que j'aime !!


The power of flowers and spring! Wear the required length of lighter lines that reveal the body beneath the small puffs of wind!
I got tired of not being able to wear my little finding H & M and to finally say, yes yes yes to the Garden party! The celebration of the garden! The plants are all in the nature of our outfits! What is magical is that the look is natural, floral, colorful! Everything I love!






Veste/Jacket Zara, Robe/Dress H&M




Je ne pouvais également pas vous quitter sans vous montrer ces merveilleux collants dont je suis FOLLE amoureuse <3

2 commentaires:

  1. Both of these outfits are stunning. I'm especially impressed with the black dress look. The bright printed tights are a perfect compliment to your basic dress!

    RépondreSupprimer
  2. My dog Indiana, also a Bretón.

    RépondreSupprimer