dimanche 2 octobre 2011

InterGlactique



Bonjour mes chers conservés !!! Je tenais à poster un message plutôt coloré et ensoleillé !! J'ai enfin craqué pour des choses un peu plus osées, un peu plus intergalactique ! Finalement la petite jupe met parfaitement en textile les petites planètes et étoiles que j'ai dans mon cerveau !


Hello my dear kept ! I wanted to post a message rather colorful and sunny !!! I finally fell in love with things a little more daring , a little intergalactic !
The little skirt is perfect to show planets and stars that I have in my brain !





Galaxy dress : ROMWE




Black dress : ROMWE







Tiger Dress ( as a top ) ROMWE


See you Soon
les conservés

19 commentaires:

  1. amazing outfits, love that skirt so much!
    www.styleisalwaysfashionable.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. I love the outfits!
    Amazing blog!!!

    XOXO
    http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. i love your style, and the galaxy print is gorgeous! :) by the way i love your blog, its so adorable :)

    -haylie
    www.lovefashionloveyou.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. J'adore ta jupe intergalactique! :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. Cette jupe est une tuerie! Elle vous fait toucher les étoiles!

    www.ladycolette.wordpress.com

    RépondreSupprimer
  6. love your lookSSS ;)
    can you visit my blog? http://truecolorsoffme.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Lovely outfits, especially the first...the gallactic pattern is so cute ;)

    RépondreSupprimer
  8. I love your gallactic skirt.
    Very pretty.

    I like your blog :)

    RépondreSupprimer
  9. you are so beautiful+ great blog♥

    http://jazzlovesmusic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  10. Hello, I just found your blog. Lovely photos and beautiful style. Your glasses are adorable.

    witchhare.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  11. Ceux qui ont un site/blog en Française à propos de mode, auto-publicité peuvent faire gratuitement ici pintalabios.info/fr/sites_mode :)

    RépondreSupprimer
  12. I adore your blog <3

    http://melon-heart.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  13. i am really in love of the galaxy dress..

    jajaja


    :)

    RépondreSupprimer
  14. J'aime ton petit blog, et puis les oiseaux perchés en fond, que c'est mimi :3. Quel style mademoiselle ;) Tu dépotes !

    RépondreSupprimer
  15. J'aime ton blog, tes goûts, ta personnalité. TOUT.
    A très vite, i hope

    RépondreSupprimer